Skip to content

קייטרינג פויקה לערב פלוגתי

  • by

אני שמח להמליץ על חברת "בטבע שלך" בהנהלת אלי לנדאו.

 ערכנו ערב פלוגה ללוחמי המילואים ולבנות זוגם. השתתפו בו למעלה מ-80 איש, שהגיעו לחורשה מרוחקת ונהנו מערב מיוחד – אווירה טובה, גיבוש, מוסיקה נעימה ובעיקר – אוכל מצוין.

מתחילת התהליך היה קל לבחור ב"בטבע שלך". היכולת של אלי להבין את הצרכים שלנו, תוך התייחסות למטרות החברתיות של הערב, ביחד עם אילוצי התקציב אפשרה לו להציע לנו הצעות שונות ומגוונות, אם מבחינת מיקום ואופי הפעילות ואם מבחינת מבחר מנות ותפריטים במחירים שונים. כל אלו אפשרו לנו לבסוף להזמין ממנו חבילה שכללה את הפקת הערב ותפעולו כולל מוסיקה, מצגות וסרטונים וכמובן – בישולי הפויקה הידועים. בכך בעצם הזמנו הכול מחברה אחת והסרנו את כל שאר הדאגות מליבנו.

את המטבח אלי מיקם בזוית כזו שכמעט ולא הרגשנו אותו. התענגנו על האוכל, אבל לא הרגשנו את ריחות המדורה והבישולים. החבר'ה מאוד נהנו ורוקנו את סירי הפויקה כמו גם את הקינוחים שהוגשו לאחר מכן.

מעבר לאלו נעזרנו באלי בייעוץ כללי בנוגע לאופי הערב, מיקום הפעילות, כמויות ועוד. מבחינתו הכול היה "חלק מהשירות", אולם הכנות והמקצועיות שבה נעשו הדברים היו יוצאי דופן.

אני בטוח כי כל מי שיבחר ב"בטבע שלך" ייהנה משירות דומה, בתכנון ובהפקה, ויתענג על בישולי הפויקה והקינוחים באותה מידה לפחות. יישר כוח!

בכבוד רב,

עדי קופר.