Skip to content

מרוץ כתבי חידה – "כולם בשביל אחד"

 מרוץ כתבי חידה “כולם בשביל אחד” הוא החוויה האידיאלית למי שמחפש יום כיפי, מגבש, אתגרי וערכי. בכתב החידה שתקבלו מסתתרות תחנות שבהן משימות ואתגרים שונים הקשורים לנושא מסוים עליו תלמדו במשך הדרך. הנופים, הידע, האתגר, התחרותיות והפרס יוצרים יום מהנה שלא תשכחו לזמן רב!

"כולם בשביל אחד" אלו הם מירוצי כתבי חידה שונים שבנינו בשבילכם ב”בטבע שלך” כהרחבות של משחקים ששיחקנו כשהיינו ילדים כמו חפש את המטמון וכיבוש הדגל, תוך שימוש בציוד עשיר והפעלות מאתגרות. המשחקים משלבים תחרות, ידע, מהירות וטבע כאשר המטרה היא לנצח את המתחרים האחרים תוך למידה ומעבר משימות.

אז איך זה עובד?

המשתתפים מוזנקים למסלולים שונים עם כתבי חידה המפנים אותם לאתרים שונים. באתרים מחכות חידות נוספות או משימות אתגריות שעל המשתתפים לעמוד בהן כדי להמשיך לתחנה הבאה. במהלך המשחק תפגשו קבוצות מתחרים אחרות, תתנו להם קנסות שיעכבו אותם ותגלו דברים חדשים שלא ידעתם לפי הנושא סביבו מתרחש המירוץ. הקבוצה הראשונה שתגיע לתחנת הסיום תזכה במטמון!

תוספות מיוחדות –

ניתן להזמין משחק מיוחד שיכתב לפי נושאים מסוימים. לדוגמא, כמתנה ליום הולדת 50 משחק שעובר בין תחנות בחייו של חתן השמחה או לפי פרטים בחיי המשתתפים. בתוך חלק מהמרוצים משולבות תחנות קייאקים ואתגרים נוספים. המשחק הוא בסיס מצוין לשילוב משימות אתגר ואטרקציות – השמים והמים הם לא הגבול…

במסגרת יום גיבוש שלם, בסוף המרוץ נשלב ארוחת שטח מיוחדת, נתיישב על הכריות והפופים, נאכל, ננוח ונסכם יום כיף עם חוויית טבע מיוחדת

לפרטים נוספים והזמנת אירוע לחצו כאן!