Skip to content

ODT למשפחות וחברים

"בטבע שלך" מציעים מגוון של ימי כיף, ימי גיבוש, סדנאות ODT ופעילויות גיבוש בטבע. אם אתם משפחה או חברים שרוצים פעילות מגבשת ומהנה בטבע – אתם במקום הנכון !

אנחנו נעזור לכם לבחור בטבע מקום טוב שיהיה יפה ונוח למשתתפים ואליו נביא את כל מה שאתם צריכים: הפעלות, אוכל, סככות, מחצלות ומערכות ישיבה אלטרנטיבית (שרפרפים, פופים, כריות ושולחנות).

ההפעלות יותאמו לאופי האירוע: קיים היצע רחב של פעילויות כיף בטבע החל מתחנות המשלבות אתגרים פיזיים ומחשבתיים, וכן קיימות פעילויות רגועות המתבצעות במקום ודורשות חשיבה יצירתית.

גם אם כבר עברתם פעילות ODT, “בטבע שלך” משקיעים משאבים רבים בפיתוח תרגילי גיבוש ODT יחודיים. בנוסף לתחנות המוכרות כגון רשת עכביש, סנדלי עץ, גשר חבלים, שבלול, תחרות הA, והשטיח המעופף פיתחנו עוד עשרות מתקנים יחודיים שלא תפגשו בחברות אחרות ומתאימים לעיבוד מעמיק של קבוצה בדרך מהנה וכיפית. בין התחנות הייחודיות לנו תמצאו את תחנת המבוך, שדה המוקשים, הרצפה זזה, נודניק, כדורים וחבלים ועוד פעילויות ODT רבות. לפי בקשתכם נוכל לשבץ גם אטרקציות שונות כגון גלישה, טיפוס, סדנת ODT על חבלים, רכיבה על סוסים או ספורט מוטורי. בואו לחוות !

ייום גיבוש לעובדי חברהמי כיף נועדו לצאת מהשגרה וליצור חווייה שתישאר איתכם גם כשתחזרו לשיגרה. בין אם מדובר ביום הולדת, ביום נישואין או פשוט מפגש מאחד ומקרב- אנחנו מחזיקים את הכלים שיאפשרו לכם חוויית גיבוש מיוחדת שטעמה הטוב ישאר איתכם לאורך זמן.

 

לפרטים נוספים והזמנת אירוע לחצו כאן!